poniedziałek, 7 lipca 2014

7/07/2014

       No i jak tam, opalacie się? Ja, szczerze mówiąc jestem już na etapie "ledwo oddycham, ale dajcie mi jeszcze pięć minut". Tak, moja skóra nabrała już wakacyjnych kolorów, z czego bardzo się cieszę, ale ostrzegam, że to jeszcze nie koniec !
       Okropnie się nudzę - to jedyny efekt uboczny, który daje o sobie znać już od tygodnia. No! Nim wyjadę na te Karaiby, to muszę się jeszcze trochę posnuć po domu, jak smród po gaciach. Przecież na wyjeździe  szybko znudzą mi się kolorowe drinki z palemką, imprezy przy pokazach sztucznych ogni, szum morza i śpiew ptaków....(szloch)



Abstrahując, postanowiłam zrobić mojemu mózgowi małe katharsis i przeczytać ambitną książkę. Wybrałam często polecany(również przez moją koleżankę) "Lot nad kukułczym gniazdem" Kena Kesey'a. Być może to właśnie relacje jednego z pacjentów szpitala psychiatrycznego zaciekawią mnie, jak nic innego?

 
( Tak cudowna jakość tylko dzięki super profesjonalnemu aparatowi)
 
 
 
A, mam jeszcze dwa zestawy upolowane w ciucholandzie za grosze:
 
 
 

 
 
(zwiewna baskinka - Forever21/sh)
 
(szorty z wysokim stanem H&M/sh)
 
 
 
(naszyjnik Bijou Brigitte, bluzka no name/sh)
 
(spodenki H&M/sh)
 
 
 
 
Ależ ze mnie blogerka modowa! Ho,ho !
 
 
Miłego leniuchowania !
 
Ola


9 komentarzy:

  1. w którym sh mozna znaleść takie cuda?! Za grosze,a takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Miechowie warto zajrzeć do każdego sh, w odpowiedni dzień. Polecam ten na dolnym chodniku i na ul. Piłsudzkiego. Grzebcie, a znajdziecie cuda ;) Buziaki

      Usuń
  2. chcialam zapytac o to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A te cuda w którym kupione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dolnym chodniku - w sklepie u charakterystycznej Pani, która ma 1,50 m w kapeluszu.

      Usuń
  4. Kiedy tam najlepiej iść? Ja nigdy nie mogę trafić na nic fajnego,a poluję już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wtorki i w piątki. Nie ma się co załamywać,że się nic nie upolowało - wszystko zależy od tzw "dostawy" ;p . Powodzenia !

      Usuń
  5. skąd sukieneczka na z osttaniego zdj na instagramie?:)

    OdpowiedzUsuń