piątek, 25 stycznia 2013

Hej Wam !

        Nie było mnie tutaj tak długo,że aż wstyd mi jest się tu pojawić z powrotem.. Jako,że większego na to wytłumaczenia, niż "bo tak" , nie posiadam, proponuję ominąć ten temat ;) Nie miejcie do mnie o to urazy, bo ja taka już jestem - trochę nieodpowiedzialna. Rzadko dotrzymuję terminów, a jeżeli już to zrobię, to naprawdę raz, na rok.
        Postanowiłam,że znowu zacznę tutaj pisać. Kiedy zaczynałam, byłam ogromnie podekscytowana,że mojego bloga zaczną czytać inni, będą czekać z niecierpliwością, aż dodam tutaj coś nowego..  i z takiej oto fascynacji powstało te kilka postów,tych wcześniejszych, które... szczerze mówiąc sama nie wiem o czym są. Co reprezentują. Czego uczą. Co wnoszą. Wiem,że tak naprawdę cokolwiek bym nie napisała, to nie będzie mieć najmniejszego sensu.. A może..?
       A może zaczęłabym pisać tak o wszystkim i o niczym? Może wtedy udało by mi się nawiązać z Wami jakiś kontakt. Bo, czy w ogóle jest tam kto? Halo?... W głębi serca mam nadzieję,że tak.
    


     Zapraszam Was więc w cudowną podróż w krainę nicości.


 Może by tak na początek jakieś zdjęcia, co Wy na to?


1. Italia 2012 - jedno z nielicznych , jakie mi zrobiono, jedno z nielicznych na którym wyszłam znośnie i mi się podoba. Ciao !


 


2. Bella - mój mały spaniel. Teraz już nie taki mały, za niedługo "kruszynka" skończy rok !                                                    


3. Coś z teraźniejszości. Zdjęcie wykonane niedawno. Znacie to uczucie, kiedy ktoś robi Wam zdjęcie, a Wy nie możecie powstrzymać się od śmiechu? ;)


                                         4. Wakacje..Ach, jak bardzo za nimi tęsknię...


5. Znowu ona. Cała ona.( tak, mam obsesję na punkcie mojego psa..)


6. "10 dni przed obcięciem", czyli jakie miałam długie włosy...


To już koniec na dziś,zrobiłam prawdziwy misz-masz zdjęciowy. Obiecuję,że wezmę się w garść i będę wpadać tutaj częściej, bo wydaje mi się,że zapowiada się na coś naprawdę fajnego !

Buziaki, Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz