piątek, 1 marca 2013

WANT,NEED,WEAR,READ



      Dzisiaj coś zupełnie innego.Zainspirowana niezwykłym pomysłem z http://bleubirdvintage.typepad.com/blog/want-need-wear-read/, postanowiłam stworzyć podobny post. Uważam,że to dobra myśl - od czasu, do czasu pokazać, co mi się podoba i sądzę,że projekt "WNWR" mi w tym pomoże.
     Zatopiona w inspiracjach, odnalazłam rzeczy, które (koniecznie!) muszę posiadać.Gdybym miała przenieść je tutaj wszystkie, od ilości zawirowałoby Wam w głowach, więc wybrałam(niestety) tylko kilka z nich...Zaczynamy !

WANT

  Choruję na nie od paru dobrych miesięcy. Słodkie, delikatne, pasujące prawie do wszystkiego, podkreślające opaleniznę. Neonowe balerinki. Już wyobrażam sobie, co do nich założę i jestem na sto procent pewna,że to będzie jakaś zwiewna, retro spódniczka z wysokim stanem, tak !

NEED

    Lakiery do paznokci.Są eleganckim dodatkiem na co dzień, zamiast (często zbędnej) biżuterii. Czasami pełnią  funkcję "nagrody pocieszenia" po nieudanych zakupach.Posiadam ich pokaźną kolekcję, ostatnio nawet zrobiłam sobie z nich wystawkę na półce,żeby zrobiło się weselej w pokoju, ale zrezygnowałam z tego pomysłu - siostry zaczęły bezczelnie podbierać moje cudeńka ! Wypróbowałam już dosłownie każdy z nabytych kolorów i pomyślałam,że przydadzą się jakieś nowe odcienie, bo wiosna tuż, tuż Kochani ! Powyższe propozycje to klasyka sama w sobie.

WEAR

   Namiastka perwersji chyba jeszcze nikomu nie zaszkodziła, prawda? Nawet jeśli, to wydaje mi się, że skórzane legginsy, w połączeniu z barwną bluzką, to ciekawa propozycja na wyjście(lub na siedzenie w domu, jak kto woli ;) i można zaryzykować. Już niedługo je upoluję. Nie wiem jeszcze gdzie, nie wiem jeszcze kiedy, ale zrobię to na pewno !

READ

   Nie ma to jak długie wieczory, spędzone w towarzystwie dobrej książki. Masterton wygrywa u mnie w rankingu ulubionych autorów, a jego lektury - często mroczne i tajemnicze, umilają mi czas o każdej porze roku. "Zjawa" czeka już na mnie w salonie, na biblioteczce i zapewne jeszcze dzisiaj bliżej się poznamy..



  Życzę wszystkim miłego, pierwszego dnia marca !
  Buziaki,
  Ola



"something i want, something i need,
something to wear, something to read."


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz