niedziela, 27 października 2013

Maków, 27 października.

       Kochani !


     Zdaje się,że nie tylko mnie obudziło dziś rano cudowne słońce, prawda ?!  Tak, pogoda za oknem jest  niewiarygodnie piękna (biorąc pod uwagę,że jest końcówka października i człowiek o tej porze roku przyzwyczajony już był do pluchy, mgły i wron kraczących złowrogo o nadchodzącej zimie ). Ach ! I jeszcze przestawianie zegarków, o godzinę wstecz - zapomniałabym !(super) Muszę Wam powiedzieć,że jak od zawsze nie przepadałam za jesienią, to chyba teraz w końcu zacznę ją lubić. I już  nie denerwują mnie nawet kolorowe liście, spadające mi na głowę dziesiątki razy w ciągu dnia, wręcz przeciwnie ! Uważam to teraz za magiczne i całkiem przyjemne, o ile nie dostanę takowym prosto w twarz, w trakcie przechodzenia przez pasy. ;)
  Co prawda nie mam jeszcze zdjęć z wesela Klaudii,ale jak tylko je zobaczę, to obiecuję,że zaraz się tu pojawią. Na razie musicie zadowolić się ujęciami z przyjęcia u kuzyna, backstagu sesji ślubnej mojej siostry i jej męża. Powinny się też napatoczyć jakieś fotografie z internatu.


Buziaki,
Ola

 

5 komentarzy:

  1. Czym kręcisz włosy? i jak ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile sukienka kosztowała? Jest taka piękna !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy na ostatnich zdjęciach . Czym kręcisz ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Czym robisz kreski? Kredką eyelinerem? Są takie idealne .! Kiedy się tak nauczyłaś robić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Kreski robię eyelinerem w kałamarzu firmy "Lovely" z Rossmanna. Początki były trudne, ale trzeba próbować ! Trening czyni mistrza.
      Przy okazji odpowiem na powyższe komentarze - sukienka kosztowała ok. 150 zł, własność mojej siostry. Włosy kręciłam lokówką metodą - spryskaj kosmyk lakierem, zakreć, delikatnie rozczesz.
      Buziaki !

      Usuń