wtorek, 31 grudnia 2013

Xmas time.

          Święta już za pasem, moi drodzy. I choć w tym roku śniegu za oknem brakowało i nadal go brak (yesssssssssssssssssssss!) to mam nadzieję,że mimo to - iście  zimowa i przyjemna atmosfera panowała w waszych domach i sercach, a pod zielonym drzewkiem znaleźliście ogrom wymarzonych prezentów(jeśli nie, to głowa do góry, u mnie w rodzinie nigdy nie panował zwyczaj upominków gwiazdkowych;).
         Dziś Sylwester - ponoć jeden, wyjątkowy dzień, w którym to, nawet na tak zwanego "chama" trzeba wyjść gdzieś z domu. Według mnie, to mocno przereklamowane myślenie, tak samo, jak mocno przereklamowana jest ta ostatnia doba w roku... Ale pozdrawiam serdecznie zarówno szlafrokowych, domowych potworków z lampką wina w ręku i  chłopakiem u boku(patrz Ola Dubielak), jak i cekinowych, błyszczących szczęśliwców wywijających na parkiecie do rana ! Szczęśliwego Nowego Roku ślę Wam ja, a Wy, Kochani - życzcie mi dotrwania dzisiaj choćby do północy..
         
 Buziaki,
Ola
          

2 komentarze:

  1. kiedy nowy pościk ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. OLAA!! kiedy nowy past!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ??????????????

    OdpowiedzUsuń