poniedziałek, 20 maja 2013

Wszystkiego najlepszego Misz - Masz !

   


    Postanowiłam zrobić dzisiaj szczegółowe oględziny mojego bloga. Przejrzałam wszystkie posty, przeczytałam je od deski, do deski (no i znalazło się tam parę literówek, oczywiście...:)), aż w końcu dotarłam do samego końca i zorientowałam się,że w kwietniu minął rok, odkąd z Wami jestem !

    Tak bardzo się cieszę,że zaczęłam tutaj pisać. Mogę z dumą powiedzieć,że jest to mój sposób na życie. Moje hobby, coś, co kocham.

    Życzcie mi,żebym dalej się rozwijała,żebym nadal tworzyła. Życzcie mi skromności i konsekwencji w tym, co robię. Bo chciałabym,żeby moje (coraz szersze;)) grono czytelników, wspierało mnie tak, jak do tej pory. Wiedzcie,że gdyby nie Wy, nic by nie powstało. Bo nic nie daje takiej motywacji, jak Wasze ciepłe słowa otuchy ! Kibicujcie mi, a ja Was nie zawiodę.


 


Buziaki,
Ola.









     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz